Customer Care
Onze Customer Care-afdeling is er voor iedere klant, zelfs buiten de Nederlandse landsgrenzen. Je vindt hier 70 service specialisten met ieder hun eigen vakgebied zoals Customer Care, Sales, Webcare, Traffic en Planning. Op deze afdeling geef jij iedere klant de persoonlijke aandacht die hij of zij verdient.
We Swiss Sense
Benieuwd naar je toekomstige collega’s? Lees waarom wij dagelijks uit ons bed komen voor Swiss Sense.
-
''We hebben vertrouwen in elkaar een elkaars werk"
Parrish Visers -
"Ik werk al sinds 28 jaar met veel plezier voor de familie Diks. Beddenverkoop is mijn passie. Ik ga ermee naar bed en sta er s’ ochtends weer meer op!"
Michelle Scholz -
"Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken! Vind ook de job die perfect bij jou past en wie weet tot snel bij Swiss Sense :)"
Svenja Roos -
"Als coördinator en projectmanager binnen MarCom heb ik veel contact met andere afdelingen en externe partners. Dit maakt mijn werk heel dynamisch en altijd anders!"
Elke Knapen
-
"Het bedrijf heeft zo ontzettend veel doorgroeimogelijkheden, Swiss Sense is het bewijs dat hard werken loont."
Martin Kip -
"Ambitieus, toekomstgericht, leergierig en dagelijks een flinke dosis humor; dat is werken op de Marketing afdeling bij Swiss Sense."
Yvonne van Beuningen -
"Het mooie aan dit werk is dat je elke dag mensen blij maakt met hun nieuwe bed. En dat elke dag anders is omdat je veel onderweg bent."
Dick Rooijendijk -
"Kom jij ons helpen om de beste en meest klantvriendelijke beddenwebshop van Europa te worden?"
Maarten Sterken
-
"Doordat we de hele keten in handen hebben (van ontwikkeling van collecties tot uitlevering en nazorg) sta ik intensief met alle afdelingen in de organisatie in contact en dat maakt het heel afwisselend!"
Crissy Arts -
"Swiss Sense was voor mij een logische stap in mijn carrière, de producten en diensten die Swiss Sense levert, de groeimogelijkheden binnen IT en de prettige werkomgeving en bedrijfscultuur waarin je terecht komt."
Sameer Razi